Portada » Actualidade » Novas » Actividades FGE » A Fundación Galicia Europa organiza dous seminarios para a Semana Europea das Rexións e das Cidades

20/09/2023 |

— De entre as máis de 300 citas que terán lugar en Bruxelas entre os días 9 e 12 de outubro, dous foron organizadas pola Fundación Galicia Europa.

— Un dos seminarios versa sobre a intelixencia artificial e o outro sobre a adaptación da industria galega ao futuro verde e dixital.

— Galicia leva dúas décadas participando activamente na Semana Europea das Rexións e das Cidades (EURegionsWeek).

Bruxelas, 19 de setembro de 2023. A Semana Europea das Rexións e das Cidades (#EURegionsWeek) encara o seu vixésimo primeira edición, que terá lugar entre os días 9 e 12 de outubro. Entre as máis de 300 citas do programa que terán lugar en Bruxelas este 2023 hai dous seminarios organizados pola Fundación Galicia Europa (FGE).

Ambos se celebrarán durante a sesión matutina do martes día 10. O primeiro deles, relativo ao rol das rexións no desenvolvemento da intelixencia artificial, comezará ás 9:30h. Seguiralle a partir das 11.30 a segunda cita, concibida para proxectar o futuro da industria de Galicia no marco dos modelos verde e dixital.

Así mesmo, Galicia tamén estará representada noutras dúas citas, iniciativas neste caso do Pacto dos Alcaldes e da Asociación Europea de Cooperación Transfronteiriza. Concibida para a mobilización de miles de cidades europeas cara aos obxectivos da transición enerxética e climática, a primeira das mencionadas contará coa participación de a directora xeral de Cambio Climático da Xunta, Sagrario Pérez Castellanos.

Pola súa banda, o segundo consistirá nun seminario sobre os obstáculos para o recoñecemento das cualificacións dentro da Formación Profesional no que se expoñerá a colaboración transfronteiriza en materia de formación dual entre Galicia e o Norte de Portugal. Nel participará Nuno Almeida, o director dá Agrupación Europea de Cooperación Territorial Galicia- Norte de Portugal.

A participación nestes seminarios, os catro de carácter presencial, require de inscrición previa a través da páxina oficial da Semana Europea das Rexións e das Cidades. Dirixido a todos os públicos, o prazo do proceso estará aberto ata este sábado, día 30 de setembro. Neste artigo contámosche como inscribirte.

A intelixencia artificial rexional

Nun contexto no que a intelixencia artificial non cesa de cambiar día a día a forma en que a sociedade vive e interactúa, as institucións da Unión Europea traballan para crear un marco legal que asegure a súa compatibilidade cos dereitos fundamentais.

Co obxectivo de dar resposta á incógnita sobre cal é o papel das rexións no desenvolvemento deste novo marco xurídico, a Fundación Galicia Europa organizou un seminario no marco da Semana Europea das Rexións e das Cidades. Os seus relatores, representantes do Comité das Rexións, a Representación Permanente de España Ante a UE e a Xunta, moderados pola Axencia para a Modernización Tecnolóxica de Galicia (AMTEGA), debaterán sobre como asegurar que a IA producida a nivel rexional se axusta á normativa europea.

• Relatora galega: Beatriz Allegue, xefa de Desenvolvemento Lexislativo da Asesoría Xurídica Xeral. Xunta de Galicia.
  • Moderadora: María Bobillo, directora de Planificación da Axencia de Modernización Tecnolóxica de Galicia.
  • Data: 10 de outubro entre as 9:30h e as 10:30h.
  • Localización: Square Brussels Meeting Centre, Copper Hall.
  • Código do evento: 10WS23244.

O papel de Galicia na industria do futuro

Para afrontar os cambios que afectarán a industria e os seus traballadores na próxima década, Galicia traballa para dinamizar a súa economía rexional e adaptarse aos modelos verde e dixital. A coordinación das distintas estratexias sectoriais, o diálogo cos actores implicados e a promoción da colaboración público-privada son algúns dos pasos para seguir.

Sobre eles e sobre moitas outras cuestións relacionadas coa industria galega do futuro versará a charla organizada pola Fundación Galicia Europa, enmarcada no ciclo de EU Regions Talks.

• Relator galego: Julio Pombo, director xeral de Impulsa Galicia.
  • Data: 10 de outubro entre as 11:30h e as 11:45h.
  • Localización: Square Brussels Meeting Centre, Agora 1.
  • Código do evento: 10TK23458.

Contexto

A través da FGE, representante da Xunta ante a Unión Europea, Galicia participa nesta iniciativa desde o seu inicio no ano 2003. A Semana Europea das Rexións e das Cidades é o maior evento anual dedicado á política de cohesión que acolle a capital europea, convertido nunha plataforma para debater os retos comúns aos que se enfrontan as rexións e cidades comunitarias.

Máis información: Semana Europea das Rexións e das Cidades.

• Data