European Youth Week / Semana Europea da Xuventude

Cada dous anos a UE celebra á súa xuventude para promover o compromiso e participación dos mozos e mozas europeos. Celebrada dous meses antes das eleccións europeas, a mobilización da mocidade de cara á cita electoral estará no foco desta edición do evento, cuxa programación está integrada por máis de 230 actividades en 26 países.

Foro Mundial da Economía Circular 2024 (WCEF)

Brussels Brussels, Brussels

Esta cita internacional anual na que participan miles de líderes, empresarios, representantes e expertos sirve como escenario para presentar as oportunidades e solucións que aporta a economía circular. A presente edición conta coa colaboración da Plataforma Europea de Partes Interesadas na Economía Circular e a Presidencia belga do Consello da Unión Europea.

Science is Wonderful!

Brussels Brussels, Brussels

No marco desta feira de ciencias, a capital europea recibirá a máis dun centenar de investigadores destacados de todo o continente para que acheguen o seu traballo á cidadanía a través de experimentos, actividades interactivas, espectáculos científicos, xogos e cuestionarios.