Semana Europea da Enerxía Sostible

Brussels Brussels, Brussels

A Semana Europea da Enerxía Sostible (EUSEW) é o maior evento europeo adicado ás enerxías renovables e o seu uso eficiente

AYCH Final Summit

Fundación Galicia Europa Rue de la Loi 38, Bruxelles, Bruxelas

AYCH desenvolve novos enfoques e intervencións nos servizos á xuventude do espazo atlántico conectando á mocidade coas empresas

Pleno | Comité Europeo das Rexións

Comité Europeo das Rexións Jacques Delors, Rue Belliard 99/101, Bruxelas, Bruxelas

O Comité Europeo das Rexións (CdR) celebra ata 6 Plenos ao ano. Os Plenos dan a oportunidade aos membros (ou suplentes) do CdR de expresaren as súas opinións sobre a lexislación da UE que pode ter un impacto nas rexións e cidades dos 27 países da UE.

Comisión CIVEX

A Comisión de Cidadanía, Gobernanza, Asuntos Institucionais e Exteriores (CIVEX, polas súas siglas en inglés) coordina o traballo do Comité Europeo das Rexións en cuestións que inclúen o futuro de Europa, a xustiza e os asuntos de interior, como a migración e a integración, os dereitos e as liberdades fundamentais, a mellora da regulamentación e […]

Comisión NAT

A Comisión de Recursos naturais (NAT) reúne a máis de cen alcaldes, concelleiros e presidentes rexionais, e abrangue unha ampla gama de temas relacionados co desenvolvemento rural, a saúde, a agricultura, a silvicultura, a pesca, a protección civil, a protección dos consumidores e o turismo.

Comisión CIVEX

Comisión NAT

European Youth Week / Semana Europea da Xuventude

Cada dous anos a UE celebra á súa xuventude para promover o compromiso e participación dos mozos e mozas europeos. Celebrada dous meses antes das eleccións europeas, a mobilización da mocidade de cara á cita electoral estará no foco desta edición do evento, cuxa programación está integrada por máis de 230 actividades en 26 países.

Foro Mundial da Economía Circular 2024 (WCEF)

Brussels Brussels, Brussels

Esta cita internacional anual na que participan miles de líderes, empresarios, representantes e expertos sirve como escenario para presentar as oportunidades e solucións que aporta a economía circular. A presente edición conta coa colaboración da Plataforma Europea de Partes Interesadas na Economía Circular e a Presidencia belga do Consello da Unión Europea.