Actualidade

Portada » Actualidade » Novas » EuroXuventude » A Fundación felicita á primeira xeración de mocidade embaixadora dixital para PEMEs

28/11/2023 |

— A Fundación Galicia Europa felicita á primeira xeración de mocidade embaixadora dixital para PEMEs do proxecto DYAS

— A actividade desenvólvese no marco do proxecto Erasmus+ Novos Embaixadores Dixitais para PEME

Chaves-Verín, 24 de novembro de 2023. A Fundación Galicia Europa participou na primeira fase de formación no ámbito do márketing dixital para as redes sociais, a cal foi completada pola primeira xeración de novos embaixadores dixitais para PEME da Eurociudade Chaves-Verín. Esta actividade desenvólvese no marco do proxecto Erasmus +Novos Embaixadores Dixitais para as PEME e consta dun total de 104 horas.

Nesta primeira fase, os participantes adquiriron coñecementos en áreas como a comunicación dixital e o márketing dixital, as redes sociais como ferramentas de comunicación e márketing, a creación de contidos e segmentación de público, as campañas de promoción nas redes sociais ou márketing de influencers para empresas locais, entre moitas outras. Ademais da aplicación dos coñecementos ás PEME, buscouse transmitir as aprendizaxes e coñecementos aos empresarios co fin de que puidesen seguir desenvolvendo e manexando as súas redes sociais nun futuro.

En suma, a Fundación Galicia Europa logra un encontro no que os mozos se reuniron con empresarios e intercambiaron prácticas, ofrecéndolles a posibilidade de coñecer o contexto no que desenvolverán a segunda fase da formación. Esta última, prevista para os meses de xaneiro e febreiro de 2024, calcula que os coñecementos adquiridos póñanse en práctica nas PEME do territorio da Eurocidade para establecer un diálogo interxeracional e interdisciplinario.

Digital Youth Ambassadors for SMEs

A Fundación Galicia Europa completa a primeira fase do proxecto Novos Embaixadores Dixitais das PEMES (Dixital Youth Ambassadors for SMEs) ERASMUS+ no campo da Mocidade e da transformación dixital.

Os principais obxectivos que guiarán a DYAS son: incrementar as oportunidades laborais e as capacidades persoais dos mozos das zonas rurais en termos de dixitalización; mellorar a eficiencia empresarial e a competitividade das pequenas empresas, e promover o intercambio de coñecementos e experiencias entre mozos e empresas, así como impulsar o emprendemento e creación de novos negocios na zona da Eurociudade.

A súa finalidade é abordar a transformación dixital e capacitar aos mozos, ás PEMEs e ás institucións involucradas. Os resultados esperados son a mellora das capacidades formativas e profesionais; un mellor coñecemento das ferramentas dixitais, a integración nas súas comunidades locais e a mellora das competencias das PEMEs.

Máis información: Páxina web da Fundación Galicia Europa

• Categoría