Sede da Eurocidade Chaves-Verín, Feces de Abaixo, 14 de noviembre de 2019. Diego Lorenzo, tenente Alcalde do Concello de Verín, inaugurou e recibiu aos 15 participantes do curso Erasmus+: Xuventude en acción que terá lugar os días 14 e 15 de novembro na sede da  Eurocidade  Chaves – Verín.
Este curso está organizado pola Fundación Galicia Europa ao amparo do proxecto  Eurocidade_2020, que se enmarca no programa Interreg V A España-Portugal 2014-2020 (POCTEP). Trátase dunha actividade que ten como obxectivo consolidar a  Eurociudade  Chaves-Verín como ferramenta de integración europea e de desenvolvemento sustentable, así como capacitar aos mozos, asociacións, emprendedores, desempregados e empresarios da  Eurocidade para a creación e fomento das súas ideas, proxectos, negocios, cooperación entre empresas e empresarios e satisfacer a demanda da sociedade, da mocidade e de profesionais do mercado.
Esta formación tivo un gran éxito de afluencia, con todas as prazas cubertas e un gran interese por parte de mozos, asociacións, empresarios e entidades de todo a contorna.
Erasmus+ é un dos máis antigos e exitosos programas da Unión Europea. Nos seus máis de 30 anos de existencia, permitiu a millóns de mozos ter experiencias educativas no estranxeiro e que miles de comunidades locais abríranse a todo un novo mundo europeo.
O programa Erasmus+ permite achegar financiamento, experiencias, persoas e unha variedade de impactos sociais, que conforman o crecemento e a educación da comunidade, a súa alfabetización, o cambio de mentalidades, o estímulo dunha apertura ao mundo exterior e a creación dunha visión diferente nos mozos locais, facéndoos máis activos, emprendedores e comprometidos a quedar nesta zona e crear o cambio, brindándolles oportunidades para desenvolverse, participar, viaxar e crear o seu futuro sen ter que saír de aquí.
Proxecto Eurocidade_2020
Aprobado ao amparo do programa Interreg V-A España-Portugal 2014-2020 (POCTEP), este proxecto ten como obxectivo consolidar a Eurocidade Chaves-Verín como ferramenta de integración europea e de desenvolvemento sustentable. Conta cun orzamento de 1,8 millóns de euros cofinanciados ao 75% por FEDER e cunha duración de catro anos (2016-2019).
Son socios do proxecto a AECT Eurocidade Chaves-Verín, a Dirección Xeral de Xuventude, Participación e Voluntariado da Xunta de Galicia, a Fundación Galicia Europa, o Instituto Portugués do Desporto e dá Juventude (IPDJ), a Federación Nacional de Asociacións Xuvenís Portuguesas (FNAJ), o Concello de Verín e a Cámara Municipal de Chaves.