Actualidade

Portada » Actualidade » Novas » EuroXuventude » A oficina de Bruxelas da Fundación Galicia Europa acollerá o Cume da Mocidade Rural Europea

25/01/2024 | ,

— O Cume da Mocidade Rural é o evento de clausura do proxecto Rural Youth of Europe, o cal ten como obxectivo favorecer habilidades prácticas entre a mocidade rural de Europa.

— Os mozos serán os encargados de organizar, mediante un proceso creativo, as actividades que se levarán a cabo no evento.

Santiago, 25 de xaneiro de 2024. Desde finais de decembro, o persoal da Fundación Galicia Europa, voluntarios IVY da Fundación e da Cámara de Comercio de Santiago, e mozos en prácticas, reúnense co obxectivo de organizar os primeiros aspectos do Cume da Mocidade Rural que terá lugar en Bruxelas en abril de 2024. O tema deste cume é “Reinventar a vida rural: a vida dos mozos nas zonas rurais”, un tema acorde coa misión do proxecto Rural Youth of Europe (RUYOU), consistente en empoderar á mocidade rural.

Na reunión, os mozos voluntarios – quen tamén participaron en diversas Creative Jams – expuxeron os seus puntos de vista acerca de como queren que se desenvolva devandito encontro, ao que tamén asistirán. Así mesmo, decidíronse algunhas das actividades que se realizarán no cume, como un xogo de rol e reunións con diversos organismos europeos. Todo iso organizarase a través dun proceso creativo no que participarán os voluntarios.

Ademais, as actividades están en consonancia cos obxectivos do Cume da Mocidade Rural, sendo estes:

• Poñer aos mozos do proxecto en contacto coas institucións europeas e os centros de toma de decisións en Europa;
  • Mostrar aos creadores de opinión da Unión Europea a través dun evento innovador os resultados, ideas, proxectos, prototipos e recomendacións sobre o seu futuro;
  • Presentar ao equipo de embaixadores do proxecto que garante a súa sustentabilidade.

Este evento internacional demostra a filosofía de que os mozos poden reinventar o futuro rural e teñen a capacidade de crear e poñer en marcha as súas ideas e proxectos. Presentando os seus prototipos, manifestan a súa iniciativa cara ao emprendemento e a procura de solucións a problemas que lles afectan.

Rural Youth of Europe

O proxecto Rural Youth of Europe (101081387 – RUYOU) con tema “Compromiso e participación cidadá” é financiado pola Comisión Europea a través do seu Programa Cidadáns, Igualdade, Dereitos e Valores (CERV).

O obxectivo é formar e promover habilidades prácticas entre a mocidade de áreas rurais de Europa, que a pesar de pertencer a distintos Estados membros enfróntanse aos mesmos desafíos. O despoboamento e o envellecemento do rural son fenómenos presentes en toda Europa, polo que a Comisión Europea está interesada en facerlles fronte mediante o financiamento de proxectos como RUYOU.

Os socios participantes son Asociación Amicos (España); Asociación Lug Open Factory (España); Agrupación Europea de Cooperación Territorial Eurocidade Chaves – Verín (Portugal); Cámara oficial de Comercio, Industria, Servizos e Navegación de Santiago de Compostela (España); Rexional Council Northern Region (Malta); e Fundación Galicia Europa (España).

Máis información: Rural Youth of Europe

• Categoría