Os países da Unión Europea xa poden solicitar financiamento adicional con cargo ao Instrumento para a Prestación de Asistencia Urxente para o transporte de mercadorías esenciais, de equipos médicos e de pacientes afectados polo coronavirus. Estes fondos engádense ás axudas xa dispoñibles con cargo ao Mecanismo de Protección Civil da UE e ás entregas de equipos de protección efectuadas anteriormente a través de rescEU.

Bruxelas, 18 de xuño de 2020. Mediante unha operación piloto fornecéronse con éxito a Bulgaria sete toneladas de equipos de protección persoal. O envío contén máis de 500 000 máscaras de protección adquiridas por Bulgaria, cuxos custos de transporte foron sufragados pola UE.
Instrumento para a Prestación de Asistencia Urxente para o transporte de mercadorías, equipos e pacientes.
Asignáronse 220 millóns de euros en apoio das operacións seguintes:
  • O transporte de produtos sanitarios alí onde sexan máis necesarios, mediante o financiamento do transporte de material de asistencia e socorro aos Estados membros da UE.
  • O traslado de pacientes entre Estados membros da UE ou de Estados membros a países veciños cuxos servizos de saúde poidan verse desbordados, garantindo así o tratamento do maior número posible de persoas.
  • O transporte de persoal sanitario e de equipos médicos móbiles entre os Estados membros da UE e á UE desde países veciños, co fin de axudar ás persoas dondequiera que sexa máis necesario ofrecer asistencia médica.
O 17 de xuño, a Comisión Europea presentou aos Estados membros os procedementos e criterios para solicitar financiamento no marco do paquete de mobilidade. Os Estados membros xa poden presentar as súas solicitudes á Comisión Europea.
Máis información: