Loading Eventos

« Todos os Eventos

• Este evento pasou.

Proxecto RUYOU, “Como afecta a Pobreza, Saúde e Benestar, Educación de Calidade, Igualdade de Xénero á mocidade rural?”

23/02/2023 | 17:30 - 24/02/2023 | 20:30

O segundo evento do proxecto Rural Youth of Europe (RUYOU) consistirá nun rural hack challenge baixo o lema “Como afecta a Pobreza, Saúde e Benestar, Educación de Calidade, Igualdade de Xénero á mocidade rural?”. Este evento reúne a mozos, socios, axencias e tomadores de decisións para facilitar a oportunidade de “ser creativos” e construír prototipos para abordar problemas sociais a través de talleres e un hackathon.

Enche o formulario que podes atopar nesta ligazón. O número de participantes é limitado. No momento do rexistro, no apartado “My country/Partner” deberás indicar Spain (Fundación Galicia Europa).

Comezo:
23/02/2023 | 17:30