• A Representación en España da Comisión Europea e a Asociación de Xornalistas Europeos, co apoio da oficina de información do Parlamento Europeo en España convocan a  XXV edición do Premio de Xornalismo Europeo  “Salvador de Madariaga”
Madrid, 19 de febreiro de 2019. As asociacións de xornalistas, os medios de información, as facultades e centros de xornalismo e os profesionais da área das humanidades poden presentar candidatos a cada unha das modalidades de prensa, radio e televisión desde hoxe mesmo e ata o 20 de marzo de 2019. As propostas razoadas – ver bases da convocatoria para coñecer a documentación que terán que achegar – deben enviarse por correo certificado ou entregarse en man no domicilio social da Representación da Comisión Europea en España, no Paseo da Castelá 46, 28046 Madrid.
PREMIO SALVADOR DE MADARIAGA
O obxectivo do Premio «Salvador de Madariaga» é recoñecer o labor dos xornalistas dos medios de comunicación españois que, nos 5 anos anteriores á data de publicación da presente convocatoria, contribuísen en prensa escrita, radio e televisión— a mellorar o coñecemento da integración europea e das políticas europeas.
XURADO DO PREMIO SALVADOR DE MADARIAGA
A Representación da Comisión Europea de acordo coa Asociación de Xornalistas Europeos, designará un Xurado integrado por personalidades relevantes dos ámbitos social e político e dos medios de comunicación.
Para máis información visite a web da Asociación de Xornalistas Europeos.