Portada » Actualidade » Novas » EuroXuventude » Participación Xuvenil » A mocidade galega axuda a construir un futuro sustentable de xeito activo e creativo

10/05/2023 | ,

— A Fundación Galicia Europa participa activamente esta semana na International Creative Jam do proxecto AYCH

Santiago de Compostela, 8 de maio de 2023. A Fundación Galicia Europa participa activamente esta semana na International Creative Jam do proxecto AYCH, onde 75 mozos galegos, portugueses, franceses, irlandeses e ingleses daranse cita.
25 mozos galegos uniranse ao AYCH International Creative Jam, connvidados pola mocidade da L’École de Design Nantes Atlantique ao evento máis importante do ano para a mocidade atlántica.
Un Creative Jam é un encontro onde a mocidade, expertos, socios internacionais, os participantes e os seus mentores teñen a oportunidade de deseñar prototipos sobre temas específicos que afectan á mocidade do espazo atlántico europeo. O obxectivo da devandita experiencia é promover a expresión e o intercambio de ideas, á vez que brinda á xuventude unha educación non formal, asesoramento e axuda de expertos, conciencia sobre problemas sociais e a oportunidade de resolver os ditos problemas, todo mentres se traballa nunha contorna internacional.

O proxecto Atlantic Youth Creative Hubs (AYCH) é unha asociación internacional no proxecto Interreg Atlantic Area para a promoción do espírito empresarial e o emprego xuvenil. O obxectivo principal de AYCH é desenvolver novos enfoques e intervencións nos servizos de apoio para mozos no sector creativo do espazo Atlántico, conectando persoas, ideas, habilidades, tecnoloxías e empresas nunha rede de centros, para liberar o potencial creativo e a mocidade. emprendedora.

Os socios galegos do proxecto AYCH, a Fundación Galicia Europa, a Cámara de Comercio de Compostela e a Lug Open Factory participarán activamente desde este mércores 10 de maio.
Se queres ver todas as ideas xeradas, vídeos, chamadas, etc., consulta o perfil de LinkedIn de AYCH NANTES.

Atlantic Youth Creative Hubs

O proxecto AYCH (Athlantic Youth Creative Hubs) é unha oportunidade para a creatividade e a tecnoloxía para os máis novos. Está co financiado polo programa Interreg Space Atlantic Area.

Os socios participantes son Cámara Municipal de Santo Tirso (Pt), In.Cubo (Pt), EDNA (Escola de Deseño de Nantes Atlántico) (F); IMI (Instituto de Métodos de Innovación) (Ir); Space (UK); Vida Lactea (Es); Cámara Comercio Santiago de Compostela (Es) e a Fundación Galicia Europa.

Máis información: Atlantic Youth Creative Hubs