Actualidade

Portada » Actualidade » A Fundación Galicia Europa participa nas Xornadas de Promoción da Cámara de Comercio de Santiago de Compostela

20/06/2022 |

— A participación da Fundación nestas xornadas entre en liña co seu obxectivo de informar e formar á xuventude sobre experiencias que promovan as súas oportunidades formativas e laborais

Santiago de Compostela, 20 de xuño de 2022. A Fundación Galicia Europa participa nas Xornadas de Promoción de Consorcios Empresariais Transfronteirizos, organizadas pola Cámara de Comercio de Santiago de Compostela e enmaracada no proxecto SPINUP, cofinanciado polo Programa POCTEP.

Nesta xornada, que terá lugar o 20 de xuño ás 10 horas, participarán entidades como a Eurocidade Chaves-Verín, representantes da Cámara de Comercio de Santiago de Compostela e persoas expertas en cooperación transfronteiriza.

A participación da Fundación Galicia Europa nestas xornadas entra en liña co seu obxectivo de informar e formar á xuventude sobre experiencias que promovan as súas oportunidades formativas e laborais e enmárcase, á súa vez, na sección Euroxuventude, unha plataforma que busca alentar á mocidade a afondar nas oportunidades que ofrece a UE.

As inscricións realízanse a través da seguinte ligazón.

• Categoría

• Subcategoría