Portada » Actualidade » Novas » Actividades FGE » A Fundación Galicia Europa acolle a celebración do Día Internacional da Muller organizada polas delegacións rexionais en Bruselas

08/03/2023 |

— O acto contou coa presenza dos directores e directoras das Oficinas das Comunidades Autónomas en Bruxelas e dos membros do Grupo de Coordinación Técnica EASIM.

— No acto participaron Ana Gallego, directora xeral de Xustiza e Consumidores da Comisión Europea, e Carmen Romero, vicesecretaria xeral de Asuntos Diplomáticos da Alianza Atlántica.

Bruxelas, 8 de marzo de 2023. Con motivo do Día Internacional da Muller, a oficina en Bruxelas da Fundación Galicia Europa acolleu un almorzo de traballo que reuniu aos directores e directoras das Oficinas das Comunidades Autónomas en Bruxelas e os membros do Grupo de Coordinación Técnica EASIM (Emprego, Asuntos Sociais, Igualdade e Migración). O encontro estivo organizado pola delegación comarcal da Rioxa, coordinadora bianual do CORE.

O acto serviu para valorar e debater a importancia do xénero nas organizacións europeas e internacionais, tomando como referencia a Comisión Europea e a OTAN. Para iso, contamos coa participación de dous relatores de destacada traxectoria nestas organizacións: Ana Gallego, directora xeral de Xustiza e Consumidores da Comisión Europea, e Carmen Romero, vicesecretaria xeral de Asuntos Diplomáticos da Alianza Atlántica.

Durante o encontro tratáronse nos consellos de administración as políticas de xénero impulsadas pola Comisión Europea, enmarcadas na Estratexia para a Igualdade de Xénero 2020-2025, que teñen como obxectivo mellorar a transparencia salarial, loitar contra a violencia contra as mulleres e a violencia doméstica e o equilibrio de xénero. Nesta liña, tamén se analizou o incremento dos programas dentro da OTAN directamente dirixidos a mulleres da sociedade civil en risco, como ocorre na actualidade en Ucraína.

Así mesmo, analizouse a evolución da presenza da muller tanto na Comisión Europea como na OTAN. No caso da Comisión Europea, o obxectivo marcado nesta estratexia de xénero de acadar o 50% dos altos cargos son ocupados por mulleres vai camiño de cumprirse, xa que actualmente se sitúa no 46,5%. No caso da OTAN, nos últimos anos produciuse un notable incremento dos postos de alta responsabilidade.

Por último, o acto destacou o impacto positivo do liderado feminino nas relacións internacionais, caracterizado por unha gran capacidade para resolver conflitos de forma pacífica e organizada.

• Data

Novas relacionadas