2017 CEF Telecom call - Traducción electrónica (eTranslation)

MECANISMO CONECTAR EUROPA

Executar o mecanismo de adaptación automático baseado en resultados dos programas de traballo previos, e estender a colección de recursos lingüísticos para dominios específicos, así como implementar un repositorio de recursos lingüísticos e ferramentas de procesamento tanto na plataforma central como no repositorio.

Os resultados prioritarios desta convocatoria de propostas son complementar e ampliar a cobertura dos servizos xenéricos financiados con cargo ao Programa de Traballo 2016. As propostas deben abordar polo menos un dos dous obxectivos seguintes:
  • Estimular a colección de recursos lingüísticos para dominios específicos que sexan de interese para os servizos públicos de toda Europa (CEF Infraestruturas de Servizo Dixital (DSIs en inglés) ou para outros servizos do sector público relevantes para o Mecanismo Conectar Europa (CEF) ou para o Mercado Dixital en xeral, coa finalidade de mellorar a calidade e a cobertura da tradución automática ofrecida pola plataforma de tradución automática do Mecanismo Conectar Europa.
  • Integrar, usar e estender a plataforma de tradución automática noutros servizos dixitais relevantes de carácter multilingüístico e transfronteirizo.

• Un ou máis Estados membros.
  • Co acordo do Estado membro (s) ou países EEE, Internacional organizacións internacionais, empresas conxuntas, empresas públicas e privadas ou organizacións establecidas en Estados membros.

A subvención da UE adoptará a forma do reembolso de ata un 75 % os custos subvencionables reais da acción.

O orzamento indicativo é de 6 000 000 EUR.

A duración da subvención é de 24 meses.

28/06/2017

28/11/2017

Toda cuestión relativa á presente convocatoria deberá enviarse por correo electrónico, indicando a referencia da publicación, á dirección seguinte: INEA-CEF-TelecomCalls@ec.europa.eu