Apoio á formación 2018

EUROPA CREATIVA

Facilitar a adquisición e mellora das habilidades e competencias dos medios audiovisuais profesionais e o desenvolvemento de redes, incluído o uso de tecnoloxías dixitais para asegurar a adaptación ao desenvolvemento do mercado, probando novos enfoques para a audiencia desenvolvo e proba de novos modelos de negocio.

O obxectivo do Apoio á Formación é facilitar a adquisición e mellora de habilidades e competencias de profesionais audiovisuais e o desenvolvemento de redes. A énfase está posto sobre o uso de tecnoloxías dixitais para garantir a adaptación aos últimos desenvolvementos do mercado, probando novos formas de contar historias en todos os formatos e para todas as plataformas probando novos enfoques para a audiencias, desenvolvemento que inclúe chegar a audiencias novas, probar novos modelos comerciais e mellorar a capacidade de acceder ás finanzas.

Actividades destinadas a desenvolver a capacidade de profesionais audiovisuais para comprender e integrar unha dimensión europea e internacional no seu traballo mellorando a experiencia nos seguintes campos:
- Formación en desenvolvemento de audiencia, márketing, novos modos de distribución e explotación incluídos aqueles que dependen das últimas tecnoloxías dixitais, en particular, para chegar ás novas audiencias;
- Capacitación en xestión financeira e comercial con miras a mellorar a capacidade de acceso a
financiamiento, instrumentos financeiros e novos modelos de negocios;
- Formación en desenvolvemento e produción de obras audiovisuais, incluída a innovación no contido desenvolvo (nova narración de historias, novos formatos para todas as plataformas), intercambio de coñecementos e capacidades de rede;
- Formación que integre as oportunidades que ofrecen as tecnoloxías dixitais para garantir a adaptación a últimos desenvolvementos do mercado.

As solicitudes de entidades legais establecidas nun dos seguintes países son elexibles sempre que todas as condicións ás que se refire o artigo 8 do Regulamento polo que se establece o Programa Europa creativa cúmpranse e que a Comisión iniciase negociacións co país:
- Estados membros da UE e países e territorios de ultramar que son
elexibles para participar no programa en conformidade co artigo 58 do Consello ( 2001/822 / CE);
- Países adherentes, países candidatos e posibles candidatos beneficiásense dunha estratexia de
preadhesión, de conformidade co principios e termos e condicións xerais para a participación daqueles países nos programas da Unión establecidos no Marco respectivo Acordos, Decisións do Consello de Asociación ou acordos similares;
- países da
AELC membros do EEE, de conformidade co disposicións do Acordo EEE;
- A Confederación Suíza, sobre a base dun acordo bilateral que se concluíu con ese país;
- Países cubertos pola Política Europea de Veciñanza de conformidade cos procedementos definidos con aqueles países que seguen o marco acordos que prevén a súa participación en programas da Unión.
O Programa tamén estará aberto a accións de cooperación bilateral ou multilateral dirixidas a países ou rexións seleccionados sobre a base de créditos adicionais pagados por arranxos específicos para ser acordados con eses países ou rexións.

-------------------------------------------------------------

-----------------------------------------------------------