Convocatoria propostas EACEA 35/2017: Apoio aos proxectos de cooperación europea relacionados co Ano Europeo do Patrimonio Cultural 2018

EUROPA CREATIVA

O obxectivo principal é apoiar aos clusters e organizacións de redes empresariais relacionados coa defensa e a seguridade en Europa para intensificar a colaboración transfronteiriza con outros clusters industriais non relacionados coa defensa e desenvolver e implementar estratexias conxuntas en áreas de tecnoloxías, produtos e servizos de dobre uso. países non pertencentes á UE.

Os dous obxectivos de apoio aos proxectos de cooperación son:
  1. Reforzar un sentido de pertenza  aínda espazo europeo común
  2. Promover o patrimonio cultural como fonte de inspiración para a innovación e a creación artísticas contemporáneas, e consolidar a interacción entre o sector do patrimonio cultural e outros sectores culturais e creativos.

As actividades subvencionables deberán estar relacionadas co patrimonio cultural europeo.
As actividades centradas nas interaccións entre o patrimonio cultural en todas as súas formas e aspectos (material, inmaterial e dixital) e outros sectores deberán estar relacionadas cos sectores culturais e creativos previstos no artigo 2 do Regulamentos n.º 1295/2013 do Parlamento Europeo e do Consello polo que se establece o Programa Europea Creativa.
As actividades dedicadas exclusivamente aos sectores audiovisuais non son admisibles. Con todo, ditas actividades poderán ser subvencionadas na medida en que están subordinadas a actividades dedicadas aos sectores cultural e creativo non audiovisuais.
As actividades deberán comezar entre xaneiro e setembro de 2018.

Poderán ser candidatos unicamente os operadores culturais europeos activos nos sectores culturais, creativos e xuridicamente establecidos nun dos países participantes no subprograma Cultura.
As persoas físicas non poden solicitar unha subvención.
O xefe do programa deberá contar cunha personalidade xurídica de como mínimo 2 anos na data límite da presentación de solicitudes, e poder demostrar a súa condición como persoas xurídicas.
Por outra banda, as entidades que non son elixibles como xefe de proxecto:
Institucións de ensino superior (incluídas universidades), nin fundacións, nin asociacións ou organizacións afíns orientadas á investigación.
Institucións de investigación e/ou as organizacións, fundacións ou asociacións que traballen no ámbito da investigación.
Organizacións e/ou asociacións de turismo

Os proxectos contarán cun xefe de proxecto e, polo menos, con outros dous socios, que terán sede, como mínimo, en tres países diferentes que participen no programa Europa Creativa, subprograma Cultura. O xefe de proxecto ou un dos seus socios deberán ter a súa sede nun dos países admisibles que se refiren na presente Convocatoria.

A subvención da UE solicitada non superará os 200 000 EUR, importe que non representará máis do 60% dos custos subvencionables.

O orzamento indicativo é de 5,000,000 EUR

A duración máxima do proxecto debe ser de 24 meses.

13/11/2017

22/11/2017

Para máis información poden poñerse en contacto coa Oficina de Europa Creativa: https://ec.europa.eu/programmes/creative-europe/contact_en

Procuras de Socios

O proxecto da Universidade de Cantabria céntrase na valoración e no estudo do papel da muller na creación do Patrimonio Cultural Europeo.