Convocatoria de COSME 2017 -  Internalización de Clusters no sector defensa e seguridade

COSME

O obxectivo principal é apoiar aos clusters e organizacións de redes empresariais relacionados coa defensa e a seguridade en Europa para intensificar a colaboración transfronteiriza con outros clusters industriais non relacionados coa defensa e desenvolver e implementar estratexias conxuntas en áreas de tecnoloxías, produtos e servizos de dobre uso. países non pertencentes á UE.

Particularmente involucrar a diferentes clusters e organizacións de redes empresariales involucradas na cadena de valor e en apoio do desarrollo das industrias emerxentes. Reforzando así a cooperación das redes de clusters e empresas e apoiando a configuración das redes europeas.

Aléntase aos solicitantes a:

• Basearse na dimensión intersectorial dos mercados de dobre uso e na diversidade de dominios de aplicacións, en particular involucrando a diferentes clusteres e organizacións de redes empresariais involucradas na cadea de valor e no apoio do desenvolvemento de industrias emerxentes.
  • Propoñer accións que contribúan a establecer unha “Asociación Estratéxica Europea de Clusters - Internacional” (ESCP-4i) para desenvolver unha estratexia e internacionalización conxunta para a Asociación con obxectivos comúns cara a terceiros mercados específicos e unha folla de ruta para a implementación que facilite a internacionalización dos seus membros PEMES.
  • Demostrar unha rápida adaptabilidade aos desenvolvementos futuros do comercio internacional e a coherencia das súas prioridades estratéxicas coas estratexias das UE, especialmente no que respecta á política comercial.

• Os solicitantes deben ser entidades legais que formen un consorcio, que representen a unha organización de cluster ou unha organización de rede comercial rexistrada ou planificada para estar rexistrada en Plataforma de colaboración de cluster europea (ECCP).
  • As organizacións deben estar establecidas nos EEMM da UE.
  • Os consorcios deben estar formados por tres organizacións diferentes de agrupacións ou redes de empresas establecidas en tres EEMM diferentes da UE

Os solicitantes deben ser persoas xurídicas que formen un consorcio.

A contribución financeira concedida non excederá do 75% do importe da subvención.

O orzamento indicativo é de 800,000 EUR.

A duración do proxecto debe ser entre 12 e 24 meses.

14/11/2017

13/12/2017

Os solicitantes poden enviar tódalas preguntas relacionadas co contido ao seguinte correo electrónico:
EASME-COSME.CLUSTER-GO-INTERNATIONAL@ec.europa.eu